Termeni și condiții

Noţiuni introductive


Serviciile oferite de SHARKY sunt îndreptate spre persoane fizice, juridice, instituții legale etc. care au capacitatea legală de a face parte dintr-o colaborare contractuală, avand in continuare calitatea de CLIENT.
Toți clienții SHARKY sunt obligați să cunoasca și să respecte acești termeni, orice încalcare duce la suspendarea serviciilor oferite de SHARKY și a contului de client cu sau fara o notificare in prealabil si fără returnarea sumelor plătite.
SHARKY își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Indiferent de înștiințările prealalabile, utilizarea serviciilor reprezintă acordul dumneavoastră asupra acestor modificări.

Condiții generale


Optând pentru înregistrare, vă obligati să ne furnizati corect numele, adresa și alte informații utile. Folosirea unor date false sau refuzul de actualizare poate duce la invalidarea contului sau la imposibilitatea de a vă contacta. Informațiile pe care le furnizați trebuie să fie corecte, actuale si reale.
Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale sunteți responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acestora. SHARKY nu poate fi responsabil pentru erorile survenite în urmă neglijenței clientului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale. Sunteți responsabil pentru confidențialitatea acestui cont și aveți obligația de a nu dezvălui datele dvs. (mai ales datele necesare pentru autentificare) unei persoane neautorizate pentru folosirea contului.
Vârsta minimă este de 14 ani sau mai mare. Dacă nu aveți 14 ani, nu aveți dreptul de a folosi serviciile noastre. Dacă aveți între 14 și 18 ani trebuie să aveți permisiunea părinților/unui tutore legal de a folosi site-ul și serviciile nostre. Nu ne asumăm răspunderea sau responsabilitatea în privința vârstei clienților.
Aveți obligația de a nu dezvălui sau să copiați diferitele aplicații software pe care le-am implementat pe serviciile noastre.
Nu se pot schimba produsele/serviciile achiziţionate sau schimbarea acestora între clienţi (transfer de domenii, servicii, credit, etc) .

Politica de utilizare a serviciilor


Modul de utilizare al serviciilor de către client, puse la dispoziție de SHARKY, poate afecta buna funcționare a echipamentelor și a rețelei, lucru ce ne afectează dorința de a furniza doar servicii de calitate tuturor clienților. Prin urmare urmatoarele activități sunt interzise:
• folosirea serviciilor în vederea creării sau transmiterii de viruşi informatici, worms, flooding, mail bombing, port scanning sau angajarea în atacuri de tip denial of service;
• utilizarea de scripturi pentru proxy sau IRC, sau de tipul FormMail, PhpShell sau altele similare, inclusiv scripturi comerciale ce conţin brese de securitate cunoscute, Chat room, chat-uri wap, boţi IRC Egg Drops, trackere torrent, top site-uri, jocuri online;
• colectarea de informaţii personale pentru utilizarea acestora în scopuri ilegale;
• accesul neautorizat la date, sisteme sau reţele (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, etc), incluzând orice încercare de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea sistemului ori a reţelei sau de a creea breşe de securitate fără autorizarea proprietarului reţelei sau sistemului;
• orice intervenţie asupra serviciului furnizat către un utilizator, asupra unui server ori reţele precum: mail bombing, flooding, acţiuni deliberate de supraaglomerare a sistemului;
• falsificarea pachetelor TCP-IP;
• încărcarea fișierelor virusate, corupte sau orice alt software sau aplicație similară;
• restricționarea sau împiedica unui alt client de a utiliza serviciile SHARKY;
• recoltarea sau colectarea a unor informații sau adrese de mail ale terțelor părți fără consimțământul acestora;
• instalarea de module/extensii(plugins) ce modifica negativ performanțele serviciului, modulelor care au probleme de securitate , modulelor menite să adauge jucatori virtuali (boți);
• în cazul serviciilor de jocuri modificarea numărului de sloturi, aici întelegem inclusiv forma virtuală (sloturi false adiționale);
• rularea sau transformarea unui server de joc într-unul care nu-și mai îndeplineste scopul pentru care a fost achiziționat;
• rularea de scripturi prin cron-uri setate la intervale mai mici de 5 minute;
• schimbarea caracteristicile BIOS, RAID, IDRAC sau configurarea ILO. Orice schimbare cu privire la acești parametrii vor cauza daune ireversibile pentru server;
• utilizarea serviciilor in mod defectuos/abuziv din care sa rezulte îngreunarea retelei;
• folosirea serviciilor pentru încalcarea altor activități interzise de legislația romana in vigoare;

Politica de continuț


Serviciile oferite de SHARKY vă ofera posibilitatea de a încărca, desfășura și exploata aplicații atât pentru uz privat cât și pentru uz comercial.
Este răspunderea clientului de a verifica informațiile proprii in vederea respectării drepturilor de autor, mărcilor înregistrate. Clientul este obligat să nu publice conținut care încalca drepturile unor terțe părți sau legile în vigoare.
Echipamentele și rețeaua SHARKY pot fi folosite doar în scopuri legale. Transmiterea, stocarea ori distribuirea oricăror informaţii, date sau materiale care încalcă dispoziţiile legale în vigoare sau care, în mod direct ori indirect pot facilita încălcarea oricărei prevederi legale, este interzisă.

Sub nici o formă şi în nici o circumstanţă serviciile oferite de SHARKY nu vor fi utilizate pentru:
• materiale sau conţinut informaţional care încalcă drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor precum şi orice alt drept de proprietate intelectuală aparţinând unei terţe persoane;
• nuditate, pornografie infantilă, orice imagine sau text cu conţinut sexual sau obscen, fără respectarea condiţiilor legale în vigoare;
• viruși, troiani sau altele simulare
• software piratat sau care se adresează celor care piratează software ori practică orice activități similare;
• amenințări, abuz, hărţuire, declaraţii calomnioase;
• orice imagine sau text menit să încurajeze xenofobia;
• text sau materiale de natură violentă;
• conținut defăimător,insultător,denigrator sau calomnios;
• conținut cu caracter rasial ori discriminatoriu;
• conținut cu caracter înșelător, fals, derutant sau fraudulos;
• conținut care invadează intimitatea unei terțe părți sau încalcă drepturile legale ale acestuia;
• conținut vulgar, obscen, indecent sau ilegal;

Clientul se obligă să răspundă solicitărilor cu privire la reclamațiile efectuate de terți în privința conținutul în termen de 24 de ore de la primirea notificării. SHARKY nu este obligat să verifice sau să revizuiască conținutul publicat de clienți. SHARKY își rezervă dreptul de a înlătura sau modifica la discreție orice conținut al clientului care este determinat că încalcă acești termeni și condiții cu sau fara o notificare în prealabil.
În cazul în care clientul colectează/procesează date personale este responsabilitatea acestuia să se asigure că această colectare/procesare este conformă cu legislația în vigoare.

Integritatea datelor


Clientul va avea acces la conturi prin intermediul unei combinații de utilizator/e-mail și parolă. Acesta este responsabil pentru menținerea în condiții de securitate a acestor date precum și a altor informații sensibile. Clientul va fi răspunzător pentru orice abuz realizat prin folosirea autorizată sau neautorizată a acestor date. SHARKY nu își asumă răspunderea pentru protecția dispozitivelor electronice personale folosite pentru accesul conturilor/serviciilor contractate. Este responsabilitatea clientului să se asigure că atât aplicațiile instalate/utilizate pe conturile de găzduire cât și propriile dispozitive sunt actualizate și securizate. SHARKY nu își asumă răspunderea pentru breșele de securitate existente în aplicațiile instalate de client și pentru eventualele prejudicii cauzate de exploatarea acestora. Răspunderea în această privință revine administratorului, respectiv dezvoltatorului aplicației.

Trebuie reținut faptul că nu oferim nici o garanție pentru integritatea copiilor de siguranță și singurul responsabil de existența unei copii de siguranță a datelor este clientul.
Clientul este responsabil de mentinerea securitatii contului de client si a datelor de autentificare. Clientul este responsabil pe deplin de activitățile ce se desfășoară în contul său și orice acțiuni în legatură cu serviciul închiriat.

Sunteti de acord sa anuntati SHARKY de orice acces neautorizat sau alte brese de securitate. SHARKY nu iși asumă responsabilitatea pentru orice pierdere sau paguba care ține de posibilitatea clientului de a o remedia. SHARKY nu este răspunzator, în nici un mod, pentru acțiunile sau omisiunile clientului sau ale utilizatorilor resurselor serviciului, nici chiar în cazul pagubelor produse în orice fel de aceștia datorita unor acțiuni sau omisiuni. În cazul în care vor trebui achitate unele despăgubiri sau amenzi și nu numai, clientul va fi obligat sa plătească aceste sume, si nu SHARKY.

SHARKY nu verifica conținutul incarcat, stocat sau transferat de către client sau orice alt terț și în consecință nu poate fi facut responsabil în nici un caz pentru acest conținut.
Totuși, în condițiile în care SHARKY este notificat de către o autoritate competentă în conformitate cu dispozițiile procedurale civile/penale în materie, va putea acționa rapid în vederea eliminării sau blocării accesului la acel conținut care face obiectul notificării.

Returnarea banilor și cererile de anulare a serviciilor


Clientul are dreptul să solicite restituirea baniilor doar in cazul în care serviciul nu a fost activat. În momentul în care serviciul comandat a fost activat returnarea nu mai este posibilă.
Conform Directivei Europene – Drepturile cumpărătorilor în UE, serviciile noastre se încadreaza atât la conținut digital online, cât și la alte secțiuni din lista care nu este exhaustivă, dar și conform Directivei 2011/83/EU a Parlamentului European, articolul 16, subpunctele „a” și „m”, privind serviciile.
Fondurile depuse în avans în contul de client sub formă de credite nu sunt returnabile.
În cazul în care clientul nu mai dorește să utilizeze un serviciu oferit de SHARKY există posibilitatea trimiterii unei cereri de anulare direct din contul de client prin care acesta alege ca serviciul să fie anulat imediat sau la finalul perioadei de facturare, însă returnarea nu mai este posibilă. Dupa procesarea cererii trimise toate datele încarcate pe serviciul respectiv vor fi șterse definitiv.

Protecție Anti DDoS


SHARKY dispune de echipamente de protecție împotriva atacurilor de tip FLOOD. Este bine cunoscut faptul că un atac nu poate fi înlaturat total, ci doar depistat și filtrat cu ajutorul unor echipamente special configurate.
În momentul sesizării unui atac de tip DDoS în retea, echipamentele noastre vor declansa filtrarea și atenuarea atacului. Din cauza filtrării unele cereri valide pot fi anulate, fapt ce poate duce la încetinirea sau întreruperea pentru o perioada timp a activității serviciilor alocate pe serverul atacat. Întreruperile generate de asemenea incidente nu se includ în downtime.
Ne rezervăm dreptul de a închide imediat acele servicii care primesc atacuri de intensitate considerabilă.

Suportul tehnic


Clientul beneficiază de suportul oferit de SHARKY doar dacă serviciul pentru care solicită suportul este activ si nu are facturi restante.
Suportul tehnic este oferit strict prin intermediul sesizărilor de suport deschise pe site. Intervalul orar în care se oferă suportul este 24/7. Timpul de răspuns poate varia în funcție de complexitatea problemei și de nivelul de solicitări de suport deschise la momentul dat. SHARKY încearcă să ofere un timp de răspuns cât mai scurt pentru solicitările transmise, dar uneori această perioadă poate crește și până la câteva zile lucrătoare în funcție de complexitatea problemei.

Ne rezervăm dreptul de a întrerupe permanent suportul oferit in urmatoarele cazuri: limbaj și comportament indecent de orice natură la adresa membrilor echipei noastre de suport, abuz de cerinte de suport. De asemenea în astfel de cazuri SHARKY poate închide contul de client cu sau fara o notificare.

Suportul oferit este acordat în limita cunoștințelor, respectiv experienței deținute de noi în domeniul respectiv, cât și în ceea ce privește aplicații/dispozitive etc. prezentate.
Nu suntem obligați de a furniza servicii de suport pentru diferite software-uri/jocuri/platforme etc. instalate de către client pe serviciile noastre, acestea nefiind părți ale serviciului propriu zis oferit de către SHARKY. În cazul serviciilor de găzduire a jocurilor, din nou, nu suntem obligați să oferim servicii de suport pentru lucrurile ce țin de joc, ca de exemplu, plugin-uri, jocul în sine, sau altele ce nu țin strict de serverul oferit de noi. În cazul serverelor dedicate sau a celor virtuale asistența acordata de SHARKY este una entry-level - noi nu putem opera în server pentru a instala/configura diverse utilitare/programe/patch-uri.

Plăți si facturare


În funcție de serviciul ales, perioada de facturare poate varia. Toate plățile vor fi realizate pe baza facturii proforme emisă de către SHARKY. Contravaloarea facturii se achită la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforme. Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate. Prețurile afișate în EURO sunt calculate în RON la cursul ING.
Dacă clientul nu achita toate facturile la data scadentă corespunzătoare acestora, contul devine restant. În cazul în care clientul nu achită suma de bani datorată înainte de data scadentă serviciul o sa fie dezactivat, fiind posibilă pierderea tuturor datelor de pe acesta. O factură achitată parțial, nu se va considera o factură CONFIRMATĂ. În fapt, serviciile nu vor fii prelungite ! Nu se vor lua în considerare solicitările de racalculare a datei scadente în baza unei plăti partiale, cu alte cuvinte: serviciile nu vor fii prelungite în cuantum calculat pe zile de utilizare.
Numai după achitarea serviciului noi putem să il furnizam, plata făcându-se în avans pentru toate serviciile oferite de noi. Dacă factura nu se va achita în termenii stabiliți, atunci avem dreptul de a întrerupe calitatea de client pe site-ul nostru și de a denunța.
Pentru a intra în posesia serviciilor, datele de acces pentru serviciul plătit vor fi furnizate pe email-ul asociat contului dvs. Depinzând de serviciul cumpărat, email-ul cu datele de acces poate fi primit imediat după plată, în cazul produselor cu activare automată, sau în maxim 5 zile lucrătoare pentru serviciile fără activare automată.
Plățile prin transfer bancar se fac la cursul valutar BNR al zilei generării facturii. Pentru confirmare, vă rugăm să ne contactați printr-o sesizare de suport la departamentul comercial, utilizând codul de referință!

Renunțarea la contul de client


Pentru a renunța la contul de client trebuie să deschideți o sesizare către departamentul comercial. Renunțarea la cont se poate face oricând, dar numai sub condiția de a avea toate facturile achitate.

Limitarea răspunderii


SHARKY nu poate fi considerat responsabil pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporară a echipamentelor sau a rețelei, oricare ar fi motivul care cauzează această întrerupere. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.
Clientul este de acord să garanteze și să ne considere nevinovați în legatură cu orice pretenții, daune, incluzând, fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizării serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.
Nu garantăm faptul că serviciile noastre vor fi întrerupte sau fară erori. Serviciile noastre sunt oferite fară vreo garanție de orice fel. Sunteți strict responsabil pentru fișierele pe care le încărcați pe serviciile noastre. Nu ne obligăm de a face update-uri/actualizări serverelor și/sau a sistemelor acestora.